Saturday 30 March 2013

אלמנטים של אבהות בדיקת DNA המשפיעות על העלויות

בדיקות אבהות-בדיקת ד.נ.א

בדיקות ד.נ.א

כאשר ישנה מחלוקת אודות הקשר הביולוגי בין האדם לבין ילד זה יכולים להיפתר על ידי בדיקות אבהות. אם אתם מחפשים זול בדיקת אבהות, אתה צריך להיות מודע הגורמים יכול להשפיע על הבדיקה והעלות שלו.
איכות של הליך הבדיקה
כאשר מדובר על בדיקת ד.נ.א, המעבדה משתמשת הליך הבדיקה על פי הדרישות של הצדדים הנוגעים בדבר. אם הבדיקה יש צורך בסיסי, המחיר של אותו יהיו נמוכים. תקן ה-DNA לבדוק בדרך כלל מנתח 16 לוקוסים גנטית לקביעת אבהות; ויש בדיקות זול זמין לנתח פחות מאשר אלה 16 אתרים המקודדים גנטי. עם זאת, אדם יכול להיות בטוח לגבי הדיוק של בדיקות אלה. מכאן, עדיף לבחור זולים אבהות המבוסס על הצרכים והדרישות שלך, באפשרותך לגשת אל מעבדות המציעים איכות נוהלי הבדיקה ללא טעינה פצצה.
מספר אנשים להיבדק
בדיקות ד.נ.א פירושה לקיחת דגימת DNA לבין הילד האב. אפילו האם ניתן להגיש דגימות שלה, למרות שזה לא חובה. אבל כאשר אמא שולחים דגימות ה-DNA שלה, זה הופך את הליך הבדיקה קלה יותר, כמו ילד מקבל חצי DNA האם וחצי מן האב. ברגע DNA של האם מוסר מן המשוואה, יקל המעבדה להתאים את פרופיל ה-DNA של הילד לאביו לכאורה. אם ה-DNA תואמת, הדיוק של אותו הוא 99.9 אחוז; אם לא, הדיוק של המשחק הוא 0 אחוז. עם זאת, העלות של בדיקת ד.נ.א הוא תלוי במספר האנשים כי צריך להיבדק. העלות עולה ביחס למספר האנשים. בדרך כלל, נבדק ה-DNA האם ללא תשלום.
זמן עבור תוצאות
בדיקות ד.נ.א הוא הליך מורכב, ולכן זה דורש זמן. פעולה זו מבטיחה דיוק התוצאות. עם זאת, אם הצדדים המעורבים צריכים תוצאות בדחיפות, זה יכול להיות השפעה על העלות. בדיקות דחופות לעתים קרובות עולה הרבה יותר.
המורכבות של בדיקת DNA
בדרך כלל מטליות buccal נלקחים לבדיקת אבהות. עם זאת, כמה מעבדות יכול גם לקחת דגימות שיער, עור, דם. בהתאם לסוג של הדגימה למעבדה בקשות עבור, זה תהיה השפעה על עלות הבדיקה. למשל, אם השיער נלקח ה-dna בדיקות, הבדיקה יעלה יותר כפי שהוא כרוך יותר הכנה וניתוח לעומת דגימות ספוגית בפה.
שרשרת של בדיקות אבהות ומשמורת
אם אדם רוצה להוכיח או להפריך אבהות מסיבות משפטיות, הוא חייב לקבל זול אבהות נעשה במעבדה מוכר העוקבת אחר שרשרת מחמירים של נוהלי הבדיקה משמורת. בעוד בדיקת DNA רגיל ייתן את האדם נפשי, לא יהיה מסוגל לעמוד הדין. השרשרת של נוהלי הבדיקה משמורת יכול להשפיע על העלות של הבדיקה.

No comments:

Post a Comment