Friday 15 March 2013

7 מיתוסים הקשורים עם DNA בדיקות אבהות

המשמעות של בדיקות אבהות זולות גדלה בזמן ההזמנה. הסיבה לכך היא מציעה עדויות חותכות מאוד אבהות. DNA של כל אדם שונה רצפים, אבהות מתבצעת על-ידי טכניקות הגברה DNA אשר מבחן רצפים אלה ברורים. עם זאת, יש כמה מיתוסים מוטעות המשויך לסוג זה של בדיקות אשר ניתן להתעלם.
מיתוס 1 - בדיקת אבהות אפשרית רק לאחר הלידה של התינוק
זהו מיתוס כפי ישנן טכניקות חדשות של אבהות הורים יעילות בייצור מדויק ח הורים לפני הלידה של התינוק. ישנם סוגים רבים של בדיקות השיטות הזמינות. מבוסס על המצב של הפרט דרישה שניתן לבחור את הסוג של בדיקה בנוכחות מומחה אבהות.
מיתוס 2 - תהליך הבדיקה הוא כואב
הוא טבעי כי רוב בדיקות רפואיות נחשבים כואב, במיוחד כאשר מעורבים מחטים. למרות דגימת דם הוא שימושי עבור סוג זה של הבדיקה, מעבדות בדיקה מודרנית משתמש כעת תהליך מכאיב. הם משתמשים buccal ספוגית, אשר נראה כאחד swabs כותנה אך הם עשו עם חומר המכונה Dacron. Swabs אלה ממוקמים בתוך הלחי של משתתף בו התאים מקל על פני השטח של הקיסם, אשר משמשות לאחר מכן בדיקת ד.נ.א.
מיתוס 3 - סודיות יהיה חסר
רוב ה בדיקת ד.נ.א מרכזי בצע את ההליכים כי הם דיסקרטי ואנונימי. הפרטים של המשתתפים או דוחות הבדיקה לא גלוי לציבור, למעט במקרים בלתי נמנעים, קורט מקרים או סוכנויות תמיכה לילדים, שבו תוצאות הבדיקה חיוניים בקבלת ההחלטות הסופי.
מיתוס 4 - הבדיקה מנתקת יחסים משפחתיות
בניגוד לאמונה הרווחת ישנם יתרונות רבים של בדיקות ד.נ.א, והם ברוב המקרים מועילה בבניית מערכות יחסים. תוצאות הבדיקה יכול להיות שימושי עבור מסירת האימוץ, גנאלוגיות, immigrations, או בהחלטות של ירושה. האמת היא כי תוצאות יכול להיות שלילי או חיובי עבור כל אדם אבל יכול להיות חשוב לנוע קדימה, לקיחת החלטות.
מיתוס 5 - לוקח וחמוד לדעת את תוצאות הבדיקה
זה בדרך כלל לוקח בערך 2-3 ימים כדי לברר את תוצאות הבדיקה, מרכז בדיקות ד.נ.א פרטית מסוימים אפילו ייתן את התוצאות ביום אחד. השירות יכול להיות יקר אם המשתתפים רוצה תוצאות מיידיות. אם הבדיקה יש להיות דרך ילד תומך סוכנויות או ארגונים ממשלתיים ולאחר מכן ייקח סביב שבוע או יותר בשל הניירת מעורב.
מיתוס 6 - המבחן הוא unaffordable
זה נכון כי בדיקת אבהות היה יקר כאשר זה הוצג, אך התקדמות הטכנולוגיה עשה את זה קל ומשתלם. כיום רבים מעבדות הבדיקה מציעים שירות איכותי וזול אבהות אשר לתת הזדמנות לכל אחד לקבל נהנו. עם זאת, מעבדות בדיקה מוסמך או מוסמך צריך להיות בחרה לשלוח הדוגמאות לתוצאות מדויקות.
מיתוס 7 - בדיקה לא אפשרי אם כל אחד מההורים אינו זמין
אם האב הפוטנציאלי של התינוק אינה זמינה עבור מתן דגימת, המדגם להיות שנאספו על ידי לוויין לדוגמה אוסף האתרים של אותה מעבדה לבדיקות או ימסרו למרכזי איסוף באזור שלהם. במקרים מסוימים, אם האב אינו מוכן להשתתף בדיקת אבהות מכן DNA לסב אבהית יכול להיות גם נחשב כדי לקבוע אביו הביולוגי של הילד.

No comments:

Post a Comment