Friday 8 March 2013

אבהות בדיקת DNA: קביעת זהותו של האב הביולוגי

בדיקת ד.נ.א-בדיקת ד.נ.א

בדיקות ד.נ.א

בדיקת ד.נ.א מקים בהחלטיות את זהותו של האב הביולוגי של הילד במקרה האם היו שותפים מרובים. היא סוללת עבור תמיכה רגשית פיננסיים עבור הילד, תוך מתן שקט נפשי לכל הנוגעים.
החשיבות של ביסוס אבהות
התוצאה שלבדיקת ד.נ.א יש משמעותית הנושאת על היכולת של הילד ליהנות זכויות. הילד זכאי למשוך את היתרונות המשפטי והחברתי כמו ירושה, ביטוח לאומי ועוד. ההיסטוריה הרפואית של הילד במדויק ממופה הוא סיוע עצום ולהתלוות הפקיד עם ניהול בריאות הילד. איגרת חוב רגשי משותף לבין האב מחוזקת על-ידי התוצאה של בדיקת אבהות.
סוגי בדיקות אבהות
בדיקות ד.נ.א כמחנכת טרום ואחרי לידה, שבה הפרופיל הגנטי של אביו לכאורה תואם לזה של הילד. מקורות של ה-DNA ניתן דגימת דם, הלחי תא שנאספו באמצעות ספוגית buccal ולאחר הטבור.
• בהריון בדיקות ד.נ.א, שבה בדיקות אבהות נעשית כאשר הילד נמצא עדיין ברחם אמו. מבחן בדיקת מי שפיר יכול להתבצע במהלך ההריון של בשבוע 14-20. מחט דקה מונחה ברחם אמו באמצעות אולטרסאונד דרך הבטן. כמות קטנה של נוזל מי השפיר נשאבים לבדיקה. קיים סיכון קטן להפלה, דליפה של נוזל מי השפיר, התכווצויות ודימום נרתיקי. בדיקת סיסי שליה היא בדיקה אחרת שבה villus כוריוני נאסף על ידי מחט שחדר דרך הנרתיק, צוואר הרחם, בהנחיית אולטרסאונד. רקמות הקפדה על קיר הרחם נבדקים. מבחן זה מתקיים בכל מקום בין 10 ל-13 שבועות של הריון.
SNP Microarray היא צורה בלתי פולשני של בדיקת אבהות, אשר שמה דגש על ניתוח הזמנה, הסוגר של DNA של הילד המתרחשים באופן טבעי בדם של האם.
העלות של הבדיקה
העלות של בדיקות יתבסס על הסוג של שגרה אימצו. באופן אידיאלי, הוא מרחף בין $400-2000. בדיקת אבהות בהריון היא היקרה יותר במבחן כמחנכת טרום ואחרי לידה בשל הוצאות שכירת הרופא נוספות ותשלום עבור דמי החולים. האישורים של מעבדות המציעים בדיקות DNA זול צריך להיבדק באופן אנין לדעת אם להיות אישר את התוצאות במשפט. הליך microarray SNP מגיע עם תג מחיר של בסביבות 1,600 ש"ח.
מידע חשוב אחר
ניתן להשתמש רק ערכות בדיקת DNA של מעבדות מוסמכים. מעבדות מושקע כל לשמור את התוצאה של בדיקת אבהות סודיות לחלוטין. עם זאת, המדיניות עשוי להשתנות מעבדה מעבדה. חוק הקרקעות המנדטים הקמת את זהותו של האב הביולוגי באופן מלא להגן על זכויות הילד. אבי לכאורה נדחית הביקור על-ידי אמו על הקרקע הזהות הביולוגית שלו לא נוצר.
המבחן יכול להיות מועיל ומשלב קרובי משפחה היו מופרדים באמצעות כל אסון. הגנים יציג תמיד את התמונה האמיתית, התוצאה של הבדיקה הגנטית יכול להיות מנוצל כדי לקבל ויזה הגירה מסיבות.
אין באפשרותך למנוע שהשפעה חיובית אבהות יש שמעורבת בריא היחסים בין אבא, ילד, זו מעוררת כבוד הדדי, אמון ואהבה. בדיקת ה-DNA בצורה אופטימלית משמש למחיקת ספקות לגבי זהותו של האב הביולוגי.

No comments:

Post a Comment