Saturday 23 March 2013

בדיקת ה-DNA: לפענח את מסתורי shrouding יחס אב-תינוק

בדיקת אבהות-בדיקת ד.נ.א

בדיקות ד.נ.א

בדיקת אבהות DNA יוצר בהחלטיות אביו הביולוגי של הילד באמצעות הזדהות והערכה של מידע גנטי המאוחסן בחומצה deoxyribonucleic (DNA) בתאים.
הסיבות המרכזיות בביצוע בדיקות דנ א
• להתיישב שכשאנשים בכל סכסוך הנוגע אביו האמיתי של תינוק.
• כדי לבדוק את זהותו של אבות לכאורה לתינוקות מי היו ממותג בזמן הלידה או מופרדים על פי kin שלהם עקב אסון טבע, מלחמות ועוד.
• כדי להפוך את הילד זכאי לקבל את המערך כולו רווחה ויתרונות אחרים שמגיעים צריך מבחינה משפטית דרך של הילד מעצם היותו ילד החוקיים של האזרח.
• להביא שקט נפשי עבור כל המעורבים
• לחזק מליטה אהבה ונאמנות שבין אב
• להתחקות אחר הזהות של גוף אם הוא הוגדר קשות הושחתו או מפורקת, או אם רק חלקים בגוף הינם זמינים. מצב טראגי כזה יכול להיווצר במהלך מלחמה או אסון טבעי.
הכנת בדיקת אבהות DNA
צריך לחשוף הרופא אם אתה עברו עירוי דם בתוך תקופה של שלושה חודשים שלפני הבדיקה. הכנות מיוחדות אינו נדרש להתמודד עם הבחינה. עליך לעיין בפירוט עם הרופא לגבי החששות שלך, והסיכונים המעורבים, והנוהל והמשמעות של מבחן התוצאה. רק ממשלה מעבדה מוסמכים להיות מועדף אשר מציעים בדיקת ד.נ.א זולים.
גורמים העשויים להשפיע על התוצאה של הבדיקה
• גודל המדגם יכולים להשפיע על הדיוק של בדיקת ד.נ.א התוצאה. יש אפשרות לאסוף כמות משמעותית של תאים כמו ההסתברות של DNA היעד מקבל המעורבבות עם סמוכים DNA ללא רלוונטי הופך להיות גבוה יותר עם מדגם קטן יותר.
• אם היה לך עירוי דם בכל עת בתוך שלפני שלושה חודשים, רוב הסיכויים הם בשלים את כדוריות הדם נושאת DNA אותנטי הוחלפה עם תאים חדשים.
• מעבדת שהשתמשת עבור בדיקות ד.נ.א זולים לא ממשלה מוסמכים, היעדר המומחיות של בדיקות הרופאים הובילה הדעיכה של דגימת רקמה שנאספו.
נקודות אחרות רלוונטי לציין
ניתן להשתמש רק ערכות בדיקה בבית של מעבדות אשר אושרו על ידי וחיקוקים. כל סטייה יגרום דחיית התוצאה הבדיקה על-ידי משפט.
ספוגית buccal הוא הסוג הנפוץ ביותר של שיטת איסוף תא המועסקים. ספוגית buccal מנוקה שפשף נגד הפנימי של הפה לאיסוף תאי לחי. מעבדות כמה גם עשוי לקחת דגימות דם כדי להשיג דגימות ה-DNA.
תוצאת הבדיקה יכול לשמש גם להגיש בקשה לויזה במקרה הילד נשאר במדינה אחרת, העדר תיעוד הולם נכשלת לשכנע את רשויות ההגירה על החוקיות של הקשר הביולוגי.
העלות של תחילת בדיקות ד.נ.א שנערכו הוא נומינלי ובמחיר סביר. זוהי דרך עילאי לאשר שלך ביולוגית מליטה יומו ולקחת את היחסים לרמה הבאה. לטפח את היחסים רך עם ילדך האהוב מבוסס על הקרן של האמת.

No comments:

Post a Comment