Friday 22 February 2013

אבהות בדיקת DNA: האמת

אבהות בדיקת DNA: האמת

בדיקות אבהות השיטה מדעי ומדויק ביותר עבור המאשר את זהותו של אביו. המציע הסתברות עד 99.9%, זה מכניס כל הספקות לנוח לנצח. בדיקת ד.נ.א זול הוא לפעמים הדרך היחידה ליצור מחדש אמון בין בני הזוג. זה יכול לעזור גם במקרים שבהם האב הביולוגי מנסה למנוע את תחומי האחריות שלו כלפי הילד או יש אולי שותפים מרובים. למעשה, ייתכן שיהיה צורך אם השותפים הם לא נשואים כדי לוודא כי הילד מקבל את זכויותיו.
לעתים קרובות אחד hesitates לבחור בדיקת ד.נ.א תוהה על השפעתה על יחסי. אך בטווח הארוך, תמיד רצוי לנקות את הספקות ברגע שהם אחורי הראש שלהם. אם אינך בטוח של התוצאה, בדיקה מיידית הופכת הכרחי לפני בונד רגשית מקבלת שפותחה בין הילד לבין אביו. היא סוללת את הדרך עבור קשר גומלין חופשי של כל ההסתייגויות ביניהם.
ההליך עצמו הוא די פשוט, אינו גורם כאב ולו לילד. הוא הוקם ה-DNA בעקבות דפוס ברורים אשר מועברת ההורים הילד יחסית ללא שינוי. כמו הילד יורש דפוס גנטי אודות כמויות שוות משני ההורים, ברגע תואם המדגם של אמא, זה אפשרי לזהות דפוסים מראים בבירור את הקישור גנטי עם אביו. עם זאת, בדיקת אבהות יכול להיות ניצח גם בלי הדוגמה של אמא, יש הצורך להתעורר.
בדיקות ד.נ.א תתקבל על-ידי המשפט כראיה קבילה של אבהות ומשמש להסדיר בעיות מורכבות כמו ילד תומך, בתביעות ירושה, ההגירה המבוקש על הקרקע של קשרי משפחה. הוא גם מספק גישה הטבות הרווחה לילד. לפעמים, אבהות גם עשוי להפוך הצורך בעת ההריון נובע מתוך אונס.
אבל הנחיות קפדניות להיות אחריו שזה יהיה קביל בבית המשפט. בנסיבות כאלה, לדוגמה נאסף על-ידי אנשים אדישה המחוברים באופן בשום אופן הצדדים מודאג. בדרך כלל אתה נדרש כדי לעבור אל מרכז אוסף הדוגמה הקרובה ביותר. מלבד זאת, מזהה הוכחה צילומים ו טביעות אצבעות נלקחים כדי להבטיח כי אין שום טווח עבור מניעת מאוחר יותר.
עם זאת, אם המבחן מתנהל רק לשקט נפשי, לאחר מכן לדוגמה יכול להינתן מן הפרטיות של הבית שלך. ערכת איסוף הדגימה נשלחת הביתה בדואר. כל שעליך לעשות הוא לשלוח דגימה אטום למעבדה לבדיקה. מומלץ לאטום מיד הדגימה לקבלת התוצאות הטובות ביותר. תוצאות ניתן היה בתוך כמה ימים. נעשים כל ניסיונות כדי לשמור על סודיות של הלקוחות.
חשוב לזכור כי התוצאות המתקבלות על פי בדיקות ד.נ.אניתן יש השפעה חזקה על עבורך ועבור משפחתך. תמיד עדיף לשקול את כל ההיבטים לפני בחירה של הבדיקה. בדיקת ה-DNA זול יכול לסייע בפתרון הבעיות רגיש עלול להיות מטריד אתה והשותף שלך.

No comments:

Post a Comment